Servicii administrare blocuri
ADMINISTRARE COMPLETA – CUPRINDE:
- întocmirea listelor de plată în conformitate cu prevederile legale
- întocmirea Registrelor Jurnal, Casă și Bancă
- realizarea și actualizarea Registrelor de Evidență Fond Rulment și Fond Repartiții în conformitate cu prevederile legale
- întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale pentru remunerați asociației la Administraţia Financiară de care apartine Asociația.
- încasarea cotelor de întretinere aferente fiecarei unități locative
- preluarea sesizărilor venite din partea proprietarilor
- activități de verificare a stării subsolului, cailor de acces în imobil, palierelor și a ghenelor
- întocmirea statelor de plată pentru remunerații Asociației
- întocmirea referatelor de necesitate și prezentarea ofertelor, privind intervențiile la parțile comune solicitând acordul Comitetului și/sau Președintelui pentru intervenții
- supunerea în atenție Comitetului Executiv al Asociației de Proprietari a ofertelor pentru efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații în conformitate cu procedura prevazută de statutul Asociației
- afișarea listelor lunare de plăți – în urma aprobării date de catre cenzorul Asociației și Președinte a listelor de încasare a cotelor de întreținere
- verificarea periodică a contoarelor de apă din apartamente
- ridicarea de la sediul Beneficiarului facturilor furnizorilor de utilități sau prestatorilor de servicii
- plata facturilor către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii
- efectuarea plații personalului angajat al Asociației la datele stabilite de comun acord, dacă situația financiară a Asociației permite aceasta
- verificarea funcționării corespunzatoare a instalațiilor electrice de pe parțile comune
- aprovizionarea cu materiale pentru curățeine și consumabile
- în timpul programului, prevăzut în contract, verificarea personalului ce prestează servicii în folosul Asociației
- colectarea și constatarea reclamațiilor venite din partea proprietarilor ce vizează parțile comune
- executarea lucrărilor / intervențiilor numai după se ce primește acordul în scris din partea organelor de conducere ale Asociației, dacă nu există o alta convenție în acest sens
- participarea la recepția lucrărilor în urma solicitării Comitetului Executiv al Asociației ce nominalizează comisia de recepție la terminarea lucrărilor
- distribuirea la fiecare cutie poștală, lunar, fișa analitică a apartamentului (în funcție de situația financiara asociației), precum si a tipizatelor specifice activitatii administrative (fișe citiri indecși apometre,fișe caldură, etc.)
- acces online pentru proprietari
- asigurarea accesului la intrarile principale ale ansamblului
- gestionarea locurilor de parcare si control accesului